حرف های کودکانه

رد پای یک غایب

حرف های کودکانه

رد پای یک غایب

یا علی گفتیم عشق آغاز شد

بر دیواری خواندم حق نام دیگر خداست پایمالش نکنیم...

علی نام دیگر خداست  شرمسارش نکنیم

هنگامه شنیداری قسم به علی چهارستون بدن هر جنبنده به لرزه کشیده و اشک چشمان مروت گویان را به تسبیح می رساند.

یا علی من نیز مرید تو بودم من نیز پیروی تو بودم و من نیز به تمثال اغیار نام گوی تو بودم

لیک کنونی انگاره تو هستم و بوی خوش تو را بر کالبد عاریه حق معطر نمودم که کلمه پیرو و مرید به خدای علی پیشکش قدوم تو باشد

یا علی دستم بگیر و پراوز حق را آغاز کن

چو گویم مریدم و عاشق، نام گویی آواز کن

یا علی مرا حسرت حوریان و لعل تر و جوی فردوس نباشد

چو باشی در جوار به علی جهنم لعین هم در کنار تو بهشت برین بباشد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد