حرف های کودکانه

رد پای یک غایب

حرف های کودکانه

رد پای یک غایب

رویای ما

من  من...

رویایی دارم رویای آزای

رویای یک رقص بی وقفه از شادی

من من...

رویایی دارم از جنس بیداری

رویای تسکین این درد تکراری

دردر جهانی که از عشق تهی می شه

درد درختی که می خشکه از ریشه

درد زنانی که مغموم آزارند

یا کوله هایی که توی چرخه ی کارند

تعبیر این رویا درمون  دردامه 

درمونه این دردا تعبیررویامه

رویای من اینه دنیای بی کینه

دنیای بی کینه رویای من اینه

من من...

رویایی دارم رویای رنگارنگ

رویای دنیایی سبز و بدون جنگ

من من...

رویایی دارم که غیر ممکن نیست

دنیایی که پاک از تابلوهای ایست

دنیایی  که بمب و موشک نمی سازه

موشک روی خواب کودک نمی ندازه

دنیایی که توی اون زندون ها تعطیلند

آدمها به جرم پرسش نمی میرند 

نظرات 1 + ارسال نظر
totya سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:47 http://30morghchat.ir

سلام گلم بیا یه روم عالی و خوب کافیه تو گــوگل سرچ کنی سیمرغ چـــت منتظرتم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد