حرف های کودکانه

رد پای یک غایب

حرف های کودکانه

رد پای یک غایب

دنیای امروز من

دنیای امروز من، هم قد تن پوشم شده                

                  اینقدر دورم از تو که رویا فراموشم شده 

دنیای این روزای من، درگیر تنهایی شده            

                  تنها مدارا می کنیم، دنیا عجب جایی شده 

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم         

                 آینده این خونه رو با شمع روشن می کنم 

در حسرت فردای تو تقویمو پر می کنم            

                 هر روز این تنهایی رو فردا تصور می کنم 

هر سنگ این روزای من حتی شبا تاریک نیست     

                 اینجا بجز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست 

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم       

                 آینده این خونه رو با شمع روشن می کنم 

نظرات 3 + ارسال نظر
انتظار سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:52 http://www.raiehev.blogfa.com

وبلاگه زیبایی داری به منم سر بزن

حسین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:17 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

محمد رضا غلامی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 http://www.pafko.tk

سلام و خسته نباشین
باعث افتخارمونه که به وبلاگ ما اومدین
در مورد شما شنیده بودم امثال شما برای دانشگاه افتخار هستین
این وبلاگ بیشتر برای کمک به بچه های مهندسی شیمی فراهانه و هر کس دیگه ای که سوالی داشته باشه
بچه ها سوالاتشون رو میگن و من هم اگر بتونم کمک کنم جوابش رو براشون از راههای مختلف مثلا کمک از دوستان و دیگر اساتید توی وبلاگ قرار میدم
موقعی هم که سوالی نباشه بیشتر کتابو مجله و پروژ ه و تحقیق میذارم برای بینندگان وبلاگ و اونایی که لازم دارن
خوشحال میشم بتونین با من به عنوان نویسنده ی وبلاگ همکاری کنین
خواستین رمز ورود و کد کاربری بگین تا براتون فعال کنم
موفق باشین و به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد