حرف های کودکانه

رد پای یک غایب

حرف های کودکانه

رد پای یک غایب

لیله الرغائب

آرزو دارم که مثل همیشه شاد باشی

جملگی افتخار آدمی و خالق بی همتایت باشی

آرزو دارم مهربان و مفرح و مستدام باشی

کوه را به کیان و دریا را به جوار خویش مملوک باشی

آرزو دارم تمثال محبت زخود مرسوم باشی

انس و جن را انگشت به تحیر و پاک باشی

آرزو دارم روزی را که دنیای من خالی ز خصم کنی

همه مسالم و دنیای من را پر ز رغبت و امید چندان کنی

آرزو دارم به وهله دیگر بهشت را مسجل کنی

دنیا را خواستنی و عقبی را ز خود به خود قیمت کنی

آرزو دارم کلام وتبارک الله را به جد چندان گویم

پیش خود و پریان سمواتی غر و ستایش چندان گویم

آری زمن خالق آرزو بسی اندک است و اشاره گویم

باشد که به توی مخلوق آرزو جامع و کهن گویم  

وتبارک الله احسن الخاقین و احسنتم بالکسب و الفطره

انی صاحب و المکارو رب العظیم و الفضلتم بالتقیه السیطره

شکوه بس است و شکایت و نا امیدی خصمانه بس است امروز چوفردای سمواتی آرزوی احسنتم کنیم که دنیا را به عقبی برین فروختن کم است.

آرزو دارم که

در زندگیت

در دنیای و رویایت

در عقبی و فردایت

در کسب و کارت

در صدای و دیدارت

در گام رو به فردایت

در روزگارت

پاینده و مستدام و شاد مسلک باشی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد